YENİ NESİL CRM DENEYİMİNE HAZIRLANIN
Sadeleşme, SAP’nin HANA stratejisinin anahtar mottolarından biridir. SAP S/4HANA for Customer Management (S/4CRM), SAP'nin HANA tarafından desteklenen dijital çekirdeğine yerleştirilmiş SAP CRM'nin basitleştirilmiş bir sürümüdür. Teknik olarak, SAP'nin dijital çekirdeği olan S/4HANA'nın üzerine bir eklenti olarak yüklenebilir. Bu sayede ara katmanlar ve duplike veri kayıtları olmadan ERP ve CRM sistemleriniz eşlenik olarak çalışabilir.


SÜREKLİ GELİŞEN TEKNOLOJİ
S/4HANA ERP sistemi ile aynı veritabanını kullandığı için veri tekilliği ve entegrasyon konularında klasik SAP CRM’e göre avantaj sağlamaktadır. Şu anda kısıtlı bir fonksiyonalite sunan S/4HANA for Customer Management, gün be gün geliştirilmekte ve uzun vadede çok daha geniş bir yetkinliğe ulaşması planlanmaktadır.
Mevcut durumda, uçtan uca bir CRM sistemine ihtiyaç duymayan ancak SAP S/4HANA ERP sisteminin sunduğu fonksiyonların bir adım ötesine geçmek isteyen müşteriler için ideal bir çözüm olarak değerlendirilen S/4HANA for Customer Management’ın, ilerleyen dönemde çok daha zengin bir fonksiyonaliteye erişmesi planlanmaktadır.