Müşteri Odaklı Üretimde Rekabet Avantajı

Günümüz tüketici odaklı pazarında başarılı olmanın yolu, üreticilerin herkes için tek tip seri üretimden daha fazlasını sunmaktan geçiyor. Artık, müşterilerle kişiselleştirilmiş etkileşimlerde bulunmak ve doğru bilgilere sahip olmak zorunluluktur. Üretim odaklı CRM, müşteri ihtiyaçlarına odaklanarak doğru çözümleri doğru fiyatla sunma fırsatı sunar.

Müşteriye Özel Çözümler ve Doğru Fiyatlama

SAP CRM Üretim Çözümü, kişiselleştirilmiş müşteri deneyimleri ile müşteriye özel çözümleri doğru fiyatla yapılandırmanıza yardımcı olur. Bu, müşterilere daha anlamlı deneyimler sunmanızı sağlar. Ayrıca, B2B müşterilerini de odak noktasına alarak, üretim süreci boyunca kanal ortakları ve distribütörlerle etkileşim kurarak tutarlı ve çekici bir uçtan uca deneyim sunmanıza yardımcı olur. Satış sonrası destek süreçleriniz için ise SAP CRM, bir ürünün tüm ömrünü anlamak için gerekli bilgileri sunarak, müşteriye destek, onarım, kurulum, yükseltmeler, denetimler, eklentiler, eğitim ve özelleştirmeler gibi satış sonrası hizmetlerde rekabet avantajı elde etmenize yardımcı olur.

SAP CRM Üretim Çözümü, üreticilerin müşteri odaklı üretimde rekabet avantajı elde etmelerini sağlar. Kişiselleştirilmiş müşteri deneyimleri oluşturmak, B2B müşterilere odaklanmak ve satış sonrası destek sunmak için bu çözümü kullanan üretim sektöründe öne çıkan şirketlerden biri olmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 
Detaylı bilgi almak için bizimle hemen

İletişime geçin >