• Anasayfa
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Bilgi Güvenliği Politikamız
    • Referanslarımız
    • İş Ortaklarımız
    • Haberler
    • Teknolojik Gelişmeler
  • Çözümler
        • SALEFORCE ÇÖZÜMLERİ
          • Small Business
          • Sales Cloud
          • Service Cloud
          • Marketing Cloud
          • Marketing Clound Account Engagement (Pardot)
          • Slack
          • Tableau Analytics
          • Commerce Cloud
          • Data Cloud
          • Mulesoft
        • SAP ÇÖZÜMLERİ
          • S/4HANA (ERP)
          • Customer Experience (CX)
          • Customer Management (CM)
          • CRM On-Prem
          • SLcM (IS-HER)
  • Sektörler
        • SALESFORCE SEKTÖRLERİ
          • Devlet
          • Finansal Hizmetler
          • İletişim
          • Kar Amacı Gütmeyen
          • Medya
          • Perakende
          • Sağlık ve Yaşam Bilimleri
          • Tüketim Malları
          • Üretim
        • SAP SEKTÖRLERİ
          • Eğitim
          • Enerji
          • Kamu
          • Moda
          • Otomotiv
          • Perakende
          • Seyahat
          • Sigorta
          • Tüketici Ürünleri Malları
          • Üretim
          • Yüksek Teknoloji
  • Hizmetler
    • Süreç Danışmanlığı
    • Fonksiyonel Danışmanlık
    • Dış Kaynak Kullanımı
    • Teknik Danışmanlık
    • Uygulama ve Destek Hizmetleri (AMS)
    • Eğitim
  • Blog
  • İletişim
  • TR
    • TR
    • EN
✕
İstanbul Kültür Üniversitesi SAP SLcM Projesi
22 Kasım 2017

Eczacıbaşı – Koramic SAP ERP Sistem Entegrasyonu

İHTİYAÇ

Koramic şirketi, Eczacıbaşı Yapı grubu firmalarının üretici şirketlerinden biridir. Koramic şirketi Ağustos 2013 tarihine kadar Eczacıbaşı Yapı Grubu ile aynı SAP ERP sistemini kullanmaktaydı. Ağustos 2013 itibari ile Koramic şirketi bir sistem ayrıştırma projesine gitme kararı aldı. Aynı zamanda İntema (Yapı Grubu Yurt İçi Satış şirketi), Koramic malzemelerinin satışına devam edecekti. Daha önce iki şirketin aynı SAP ERP sistemini kullanması nedeniyle intercompany süreci kullanılabilmekteydi, ancak sistem ayrışmasından sonra hem Koramic sisteminin hem de Yapı grubu sisteminin satış işlemlerinde konuşabileceği bir sistem tasarlanma ihtiyacı oluşmuştu.

SONUÇ

Yapı grubu sisteminde, İntema şirketinin bayileri için oluşan toptan satış siparişi, idoc teknolojisi kullanılarak Koramic sisteminde İntema şirketine satılacak şekilde oluşmakta ve üretime akmaktadır. Sipariş ardından teslimat aşamasında, Koramic ürünlerinin stok ve üretim bilgileri Koramic sisteminde tutulduğu için, teslimat aşaması Koramic sisteminde bağlamaktadır. Koramic sisteminde İntema için oluşan siparişe teslimat oluşturulur ve bu teslimat bilgisi yine idoc teknolojisi ile Yapı sisteminde İntema’nın bayiye teslimat çıkışı yapmasını sağlar. Teslimat aşamasından sonra, Koramic sisteminde oluşturulan İntema faturasının arkasından da yine bir idoc kullanımı ile, İntema şirketinin bayisine keseceği fatura oluşturulur. Yapı sisteminde oluşan bayi faturasının arkasından ise İntema şirketinin oluşturacağı koramic satıcı kaydı otomatik oluşmaktadır.

Kurgulanan bu süreçle birlikte, iki şirketin ayrı sistemler kullanıyor olmalarına rağmen intercompany sürecini işletebilmeleri sağlanmıştır.

İki sistemin bu şekilde entegre çalışabilmesi için, ana veri (müşteri,malzeme),koşul kaydı (brüt fiyat, nakliye,..) vb. entegrasyonlar da sağlanmıştır.

Bütün entegrasyon noktalarının kontrol edilebilmesi için iki sistemi karşılaştıran raporlamalar yapılmıştır.

Paylaş

Related posts

7 Aralık 2017

Eczacıbaşı Esan


Read more
7 Aralık 2017

Zorlu Enerji SAP IS-U CRM Entegrasyon İyileştirme Projesi


Read more
29 Kasım 2017

A&Y Marka SAP CRM Sadakat Kartı ve Puan Projesi


Read more

Dijital İş Ortağınız
Anasayfa Hakkımızda
SalesForce Çözümleri SAP Çözümleri
Hizmetler Referanslar Blog İletişim
Copyright © 2023. Regna Bilgisayar Yazılım ve Danışmanlık San. Tic. Ltd. Şti.
  • Gizlilik Merkezi
  • Çerez Politikası
  • Bu sayfa için çeviri mevcut değil