Regna 2016’da da Türkiye’nin En Büyük 500 Bilişim Şirketi Arasında
27 Temmuz 2017SAP Hybris Commerce 6.5 Yayında!
11 Eylül 2017SAP IT Servis Yönetimi; iş ihtiyaçlarını karşılamak için hizmetlerin tasarlanması, kurgulanması ve yönetilmesi anlamını taşır.
SAP IT Servis Yönetiminin temel amacı; kuruluşların farklı yönetim çerçevelerinden yararlanarak, organizasyonlarını en iyi standartlarda yönetebilmesi ve ileriye dönük geliştirme kurgularını planlayarak, hayata geçirmesini sağlamaktır.
- İç ve dış müşteri beklenti ve ihtiyaçları doğru anlaşılarak, doğru hizmet ve destek sağlanması mümkün olur.
- Servis kalitesi yükseltilerek kuruma olan güven ve sadakat arttırılır.
- Personel yetenekleri doğru analiz edilerek, çalışanların motivasyonu arttırılır. Böylece daha verimli bir çalışma gerçekleştirilir.
- Aksaklıkların, sorunların ve sık tekrar eden problemlerin analizi yapılarak ortaya çıkabilecek sorunlar engellenir.
- Artırılmış izlenebilirlik ve anlaşılabilirlik ile verimliliği ve üretkenliği daha yüksek IT servisleri sağlanır, böylece IT kaynak ve hizmetlerinin israfının önüne geçilir.
- Hizmet dağılımında yer alan personellere atanan görevler sayesinde; personellerin sorumluluk alanlarını çizmesine olanak sağlanır.
- Tekrarlanabilir ve ölçülebilir süreçler ile IT performansını ölçmek ve geliştirmek için analizlere imkan sağlar
- Kompleks çözümler gerektiren problemlerin eldeki kaynakların optimum kullanımı ile verimli bir şekilde çözülmesi sağlanır.
Regna ITSM Çözümü için bize ulaşın.