İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projesi
23 Şubat 2018SAP, Callidus’u satın aldı!
9 Nisan 2018SAP S/4HANA dönüşümü ile birlikte efsane CRM geri döndü!
S4CRM ile tanışma zamanı!
SAP daha önce hazırlığını yaptığı CRM dönüşümü projesi ile ilgili ürünleşme safhasındaki ilk adımı atarak Mart ayında “SAP S/4HANA for Customer Management 1.0” sürümünü yayınladı (Release date: 11.03.2018)
S4CRM, SAP’nin Hana platformu içerisinde geliştirmiş ve dönüştürmüş olduğu yeni nesil CRM uygulamasıdır. S4CRM, “S/4HANA for Customer Management” kısaltmasıdır.
Sadeleştirme kelimesinin oldukça önemli olduğu S/4HANA dönüşümlerinde, fonksiyonel derinlik açısından oldukça zengin olan SAP CRM ürünü de sadeleştiriliyor.
Ekonomi düzeninin değişime uğradığı, kullanıcı alışkanlıklarının değiştiği ve dijitalleşmenin oldukça önemli bir kriter olduğu gerçeği, pazarda bizi öne çıkarabilecek ürünlerinde sadeleşmesini, basitleşmesini ve hızlı olmasını gerektirdi.
S4HANA ile S4CRM Aynı Sistemde
S4CRM’den önce, SAP CRM ile SAP ERP uygulamaları ayrı sistemler olarak kurulur ve aralarında middleware bileşenleri ile entegrasyon yapılırdı.
Artık buna ihtiyaç kalmadı, çünkü her iki bileşeni de aynı sistemde kullanmak mümkün hale geldi.
Geliştirme platformu olarak SAP CRM ürününde olduğu gibi S4CRM ürününde de geliştirme platformu olarak WebClient UI yani BOL geliştirmeleri kullanılıyor olacak.