Scrum Team ve Çevik İşbirliği: Küçük, Güçlü, Büyük Başarılar!
4 Aralık 2023Konsinye Stokların Etkin SAP Yönetimi
21 Aralık 2023SAP Satış ve Hizmet Bulutu Sürüm 2 : Yeni Özellikler ve Yol Haritası
SAP yakın zamanda service Cloud V2’yi kullanıma sundu. Yeni sürüm olan Service Cloud V2 , Service Cloud V1’in geliştirilmiş ve bir çok konuda genişletilmiş sürümüdür diyebiliriz. Peki geliştirilmiş ve genişletilmiş sürüm derken nelerden bahsediyoruz?
Bahsettiğimiz V2 sürümü mikro hizmetler temeli üzerine kurulmuştur. Mikro hizmetlerin sağladığı en önemli avantajı ise performanstır. V2’nin performansı V1 den önemli bir ölçüde daha iyidir. Hepimizin bildiği hız servis süreçlerine sahip her müşteri için önemli bir avantaj sağlamaktadır. Bu avantaj ile müşteri deneyiminin iyileştirilmesi hedeflenmektedir. Diğer önemli avantaj ise sürekli olarak yeni işlevlerin eklenebilmesidir. Sap yeni işlevler geliştirecek ve bunu günlük olarak kullanıma sunacak. 3 aylık yeni işlev döngüsünü beklemeye gerek kalmayacaktır.
V2’yi tercih etmek isteyebileceğiniz en önemli yenilik ise yeni müşteri temsilci ekranları diyebiliriz. Müşteri deneyimimizi artıracak yenilenen müşteri hizmetleri çalışan ekranı ile temsilciler, tüm müşteri bilgilerini ve müşteri ile olan tüm etkileşimleri kısaca 360 derece müşteri görünümüne tek bir ekran üzerinden erişebilmektedir. Bir diğer avantaj ise temsilciler ,aynı ekran üzerinden önceki müşteri deneyimlerinden elde edilmiş çözüm önerilerine de direkt ulaşabilmektedir. Böylelikle müşterilerimize anlık çözüm önerilerinden bulunabilir, farklı ekranlara geçmeden yeni biletler açabilir veya önceki etkileşimleri konusunda bilgi sahibi olabiliriz.
Geliştirilmiş bir diğer önemli avantajı ise farklı uyarlama ekranları arasında geçiş yapmanın yerine aynı ekran üzerinden müşteri ihtiyaçları karşılanabilmektedir. V1 de farklı ekranlarda yer alan uyarlamalar V2 de tek bir ekran üzerinde yer almaktadır. SAP AppGyver ile kullanıcıların kod bilgisi sahibi olmamasına rağmen yeni uygulamalar geliştirmesine de imkan sağlamaktadır. Yan yana uzantılar sayesinde özel çözümler üretebilir, kapsamı genişletebilir veya özel durumlar için istediğiniz şekilde kısıtlamalar yapabilirsiniz.
V1 de kullanmakta olduğumuz raporlarımız ise V2 de Sap Analytics Cloud desteği ile daha hızlı ve yeni filtreleme özellikleri ile ihtiyacımıza tam olarak yanıt veren bir analiz yapmak mümkün olacaktır.
Şimdilik V2 için duyurulan bir kullanım ömrü veya bakım süresi bulunmuyor. Satış ve Servis Hizmetleri için V2 ile mevcut V1 çözümünün ilk kez karşılaştırabilir olması , 2024’ün ilk yarısının sonunda gerçekleşecek.
V1 kullanan müşteriler için SAP bir geçiş yolu üzerinde çalışmaktadır. Ancak nasıl geçiş yapılacağına dair ayrıntılar henüz netleşmiş değil.
Daha fazla ayrıntı için aşağıdaki sayfadan bize ulaşabilirsiniz.