Regna İnşaat SAP CRM ve Mobil Çözümü
18 Aralık 2014Üniversiteler Neden SAP IS- HER (SLcM) Kullanmalı Sorusunun 5 Temel Cevabı
20 Şubat 2015Regna Danışmanlık ile A&Y Marka, SAP CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) modülü üzerinde Sadakat Kart ve Puan projesini canlıya aldı. Proje kapsamında;
- Hali hazırda IBM sisteminde var olan A&Y Marka müşterileri ana verilerinin filtrelenmesi ve düzenlenmesi işleri yaklaşık 3.000.000 müşteri için tamamlandı.
- Düzenlenen müşteri verilerinin SAP ortamına sağlıklı bir şekilde aktarılması sağlandı.
- IBM-Kasa uygulaması ile SAP CRM arasında anlık entegrasyonun hayata geçirilmesi ve tüm mağazalardaki kasa ekranlarında müşteri veri girişi için kullanılması sağlandı.
- Müşteri ana veri girişi sırasında çift müşteri kaydı, telefon numarası, e-posta kontrolü de dahil olmak üzere tüm standart kontroller devreye alındı.
- Sadakat kartlarının sistemde kademeli olarak (platin kart, gold kart vb.) tutulması ve müşteriler ile ilişiğinin takip edilmesi sağlandı.
- Sadakat kartı puanları SAP CRM sistemi ile anlık olarak kontrol edilebilir ve güncellenebilir duruma getirildi.
- SAP CRM sisteminde tutulan müşteri ana verileri üzerinden hedef kitle belirlenmesi ve hedef kitleye yönelik kampanyalar düzenlenip müşteriler çeşitli medyalar (e-posta, sms vb.) vasıtası ile bilgilendirilmesi için ortam hazır edildi.
- SAP CRM sisteminde oluşturulan müşteri ana verileri SAP ERP sisteminde de güncellenmesi sağlandı.
- Regna SAP CRM Sadakat Kart ve Puan Çözümü IBM Kasa ve SAP ERP ile tam entegre çalışarak tüm süreci otomatize ederek sistemden kaynaklanan hataları minimuma indirir.