Müşteri Deneyimi Nedir?
28 Aralık 2016CRM’de Mobil IT Talep Yönetimi Nedir?
22 Şubat 2017Hybris Commerce ürününün 6.3 versiyonu ile, müşterinin en son ilgilendiği ürünler, kategoriler ve markalar profilinde kuşbakışı olarak listelenebilmektedir. Bu entegre listeleme sayesinde “360 Derece Müşteri Deneyimi” sağlamlaştırılmaktadır. İstenildiği takdirde bu ürün, kategori ve marka detaylarına müşteri profilinden giriş yapılabilmektedir. Aynı zamanda ürünlerin güncel fiyat, görüntüleme sayısı, ürün kodu gibi kısa bilgileri de önizleme ile görüntüleyebilmektedir.
Müşteri profilinde ayrıca yapılan son hareketleri görmek de mümkün. Tarih bazlı aktivitelerde satın alınan, alışveriş sepetinde tutulan, kaydedilen ürünlere artık yalnızca bir tık ile ulaşılabilmekte.
Hybris Commerce 6.3 versiyonu ile gelen özelliklerden birisi de müşterinin geribildiriminin kolay listelenebilmesidir. Satın alma kodu ile birlikte görüntülenen geribildirim hızlı aksiyon alınmasını sağlamaktadır. Ayrıca gelen geribildirim yeni, açık, işleniyor, kapalı, vb durumlarla ve kategorilere ayrılması ile izlenebilirlik artırılmıştır.
Müşterilerinizin ne istediği, ürün ve hizmetlerinizden memnun olup olmadığını ölçümleme imkanı sunmaktadır.