SAP Sistemlerinizi ‘İleti Yönetim Sistemi’ ile Entegre Hale Getirin
21 Ocak 20212102 Sürümü İle Birlikte SAP C4C Sistemine Gelen Yenilikler
27 Ocak 2021Covid-19 pandemisi, dünya çapındaki işletmelerin faaliyet gösterme ve müşterileriyle etkileşim kurma şeklini büyük ölçüde değiştirdi. Şirketlerin büyük bir kısmı bir dizi gelişmiş teknolojik araç sayesinde uzaktan çalışma modeline geçti ve operasyonlar dijital ortamlarda yönetilmeye başladı. Bu araçlardan birisi ve son dönem şirketler için belki de ne önemlisi de bir SaaS (Software as a Service) olarak nitelendirebilecek müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) platformları. SAP, müşteri ve çalışan deneyimi vizyonu ve Endüstri 4.0’ın disiplinlerini kullanarak geliştirdiği CX çözümleri ailesi ve bu ailenin satış gücünüze güç katacak ürünü SAP Sales Cloud ile öne çıkıyor.
SAP Sales Cloud potansiyel ve mevcut müşterilerinize net bir genel bakış elde etmenize yardımcı olur. Gerekli tüm verileri tek bir yerde görebilirsiniz – örneğin, bir müşterinin kuruluşunuzla önceki etkileşim geçmişini, siparişlerinin durumunu, geçmiş ödeme bilgilerini vb. içeren basit, özelleştirilebilir bir gösterge tablosu gibi. Ayrıca uzaktan çalışma modeline uygunluğunun yanı sıra native mobil uygulaması ile çevrimdışı ortamlarda da satış ekiplerinin performansının artmasını sağlıyor.
SAP Sales Cloud hangi özellikleriyle öne çıkıyor?
SAP Sales Cloud ile satış süreçlerinizin tamamını yönetebilir, bu sayede tüm ekiplerinizin tek bir platformda işlerini yürütmesini sağlayabilir ve müşterilerinize ilişkin her şeyi tek bir ekranda yürütebilirsiniz. Tüm aktivitelere, görevlere tek ekrandan ulaşabilir, satış ekiplerinizin planlarını ve hedeflerini rahatlıkla yönetebilirsiniz. Satış ekiplerinizin sürekli iletişimde olması güçlü bir satış organizasyonu olmak için çok önemlidir. SAP Sales Cloud gerçek zamanlı iletişim ve işbirliği sağlar. SAP Sales Cloud’un rota ve bölge planlama kabiliyeti satış ekiplerini en doğru şekilde planlamanıza yardımcı olur. Ayrıca CPQ fonksiyonu ile ürün ve hizmetlerinizin varyasyonlarını hızlıca fiyatlayıp teklifleri en doğru şekilde müşterilerinize iletebilirsiniz.
SAP Sales Cloud’un Avantajları:
- Hem masaüstü hem mobil cihazlarda esnek çalışma
- Offline (Çevrimdışı) çalışabilme kabiliyeti
- Etkin aday müşteri ve fırsat yönetimi
- Etkin pipeline yönetimi ile doğru satış hedefleme
- CPQ fonksiyonu ile ürün varyasyonlarının kolay ve hızlı fiyatlanması ve teklif yaratılması
- Müşteri ihtiyaçlarının hızlı ve kesin tespiti ile satış hacminin arttırılması
- Kapsamlı değerlendirmeler ve analitik fonksiyonlar ile güçlü raporlama
- Farklı sistemlerle (Outlook, Groupwise vb.) hızlı ve kolay entegrasyonlar
- Kolaylaştırılmış kota ve bölge yönetimi
- Satış ekiplerinin aktivitelerinin gerçek zamanlı takip edilmesi
- Satış ekipleri için hedef yönetimi
- Diğer SAP sistemleri ile native entegrasyonlar
- Hızlı ve kolay kurulum ile çok kısa sürede kullanım
Regna Danışmanlık olarak SAP CX ürünlerinde uzman süreç ve teknik danışmanlarımızla yanınızdayız!
Daha fazla bilgi için bizi hemen arayın: +90 216 408 2101