
Salesforce ile Müşteri Verilerinin Analizi ve Yönetimi
10 Aralık 2024
SAP S/4HANA: Standart Fiori SD Uygulamaları ve Extend Edilme İhtiyaçları
19 Aralık 2024Salesforce Sales Cloud‘a güç veren otomasyon, yapay zeka destekli içgörüler ve pipeline görünürlüğüyle işletmeler satış süreçlerini daha etkin yönetme ve hızlandırma imkanına kavuşur. Salesforce ekosistemi tüm ekibi tek bir platformda güçlendirerek verimliliği yükseltir, gelecekteki satışları öngörür ve işletmeleri sektörün öncüsü konumuna taşır. Güçlü entegrasyon yapısı ve kolay kural oluşturabilme yeteneği ile Salesforce işletmeler için doğru bilginin kaynağı haline gelir.
Bu kapsamda aşağıda Sales Cloud’u bir lokomotif haline getiren yetenekleri sıraladık:
![]() |
Aktivite YönetimiE-postalar, etkinlikler ve diğer türdeki etkileşimleri doğrudan CRM’e otomatik olarak kaydedebilir, |
![]() |
Lead (Müşteri Adayı Yönetimi)Ekiplerin tüm kanallarda müşterilerle bağlantı kurma ve anlaşmaları takip etme kabiliyeti ve motivasyonu artar. |
![]() |
Hesap ve Fırsat YönetimiSatış süreci boyunca satıcılar için özel rehberlik sağlayarak anlaşmaları daha hızlı ilerletme imkanı verir. |
![]() |
Forecast (Öngörü) YönetimiGerçek zamanlı veriye dayalı tahminlerle metrikleri ve iş hedeflerini uyumlu hale getirir. |
![]() |
Fırsat Hattı (Pipeline) Yönetimiİşletmeler tüm fırsatlarını izin ve görünürlük ayrıştırmalarına göre tek bir birleşik görünümde koruma ve yönetme, zaman içindeki değişiklikleri takip edebilme ve |
![]() |
Raporlar ve Görsel Rapor PanelleriHazır raporlama araçlarıyla aksiyona dayalı veriler oluşturun. |
![]() |
İş Akışları ve Süreç OtomasyonuKarmaşık satış süreçlerini ve iş akışlarını sürükle bırak kolaylığıyla otomatikleştirerek satıcı verimliliğini artırın. |
![]() |
Teklif ve Sözleşme Onay SüreçleriStandart ve şablonlu teklifleri satış fırsatlarına senkronize ederek anlaşmaları daha hızlı kapatın. |
![]() |
Her Yerde CRM’e Erişim ve İş BirliğiTarayıcı uzantısı ve mobil uygulamayla CRM’e her yerden erişin ve güncelleyin. |
![]() |
Sales Engagement (Satış Katılımı)CRM’inize doğrudan entegre edilmiş satış katılımı ile verimliliği artırın. |
![]() |
Bağlantılı ve Devamlı İletişimE-postalar, telefon görüşmeleri, sosyal temaslar ve görevler gibi tüm satış faaliyetlerini tek bir yapılacaklar listesinde birleştirin. |
![]() |
Satış KadanslarıSatıcıları nasıl müşteri adayı oluşturacakları ve en iyi uygulamaları tüm satış ekibine nasıl yayacakları konusunda adım adım rehberlik sağlayarak yönlendirin. |
![]() |
Katılım (Engagement) ZekasıYapay zeka önerileriyle daha az çabayla doğru müşteri adaylarını hedefleyin. |
![]() |
Müşteri Adayı (Lead) Bulma MerkeziData Cloud destekli satın alma sinyalleriyle bir sonraki en iyi müşterinizi keşfedin. |
![]() |
E-posta Verimlilik AraçlarıVeri ve otomasyonla güçlendirilmiş bir gelen kutusuyla müşteri erişimini hızlandırın. |
![]() |
Hem Web, Hem CepHer yerden CRM’e erişin ve güncelleyin. |
![]() |
Müşteri SinyalleriÇağrı içgörüleriyle anlaşmaları engelleyen sorunları çözün. |
![]() |
Otomatik TranskriptlerNot alma işlemini ortadan kaldırın ve her kelimeyi yakalayan otomatik transkriptler oluşturun. |
![]() |
Çağrılar için Oynatma ListesiTemsilcilerin başarılı olan yöntemleri tekrar edebilmesi için başarılı çağrılardan bir çalma listesi oluşturun. |
![]() |
Satış Yapay ZekasıEinstein Trust Layer tarafından korunan yapay zeka çözümlerimiz, CRM’inize doğrudan yerleştirilmiş özerk, üretken ve tahmine dayalı yetenekler sunar. |
![]() |
Özelleştirilmiş Satış MailleriBir daha asla sıfırdan e-posta taslağı hazırlamayın. Einstein’dan CRM ve harici verilere dayalı kişiselleştirilmiş e-postaları otomatik olarak oluşturmasını isteyin. Satıcıların saniyeler içinde tanıtım yapmasına veya takip göndermesine yardımcı olun. Microsoft Outlook, Gmail ve hatta LinkedIn dahil olmak üzere çalıştığınız her yerden kişiselleştirilmiş iletişimleri otomatikleştirin. |
![]() |
Çağrı Özetleri ve KeşifNotlar arasında gezinmeye elveda deyin. Einstein’dan önemli arama bilgilerini saniyeler içinde sentezlemesini isteyin. Satış görüşmelerinizden hızlı bir şekilde özlü, eyleme geçirilebilir özetler oluşturun veya Einstein’dan önemli çıkarımları ve müşteri duyarlılığını belirlemesini isteyin, böylece anlaşmaları ilerletmek için ihtiyaç duyduğunuz bağlama sahip olursunuz. |
![]() |
Kişiselleştirilmiş Kapanış PlanlarıHerkese uyan tek bir satış stratejisini ortadan kaldırın. Müşterinize ve satış sürecinize göre kişiselleştirilmiş özelleştirilmiş bir eylem planı oluşturun. CRM verilerine dayanan adım adım rehberlik ve kilometre taşları ile dönüşüm oranlarını artırın. |
![]() |
Müşteri ve Potansiyel Müşteri AraştırmasıMüşteri ve potansiyel müşteri araştırmasını otomatikleştirin. Bir anlaşmayı kapatma olasılığını, hangi rakiplerin dahil olduğunu ve daha fazlasını belirlemek için müşteri adayı, fırsat ve diğer CRM kayıtlarını özetleyin. Haberlerde meydana gelen ilgili güncellemeleri anlamak için gerçek zamanlı verileri alın. Einstein’dan sizin için herhangi bir müşteri adayı veya fırsat kaydını güncellemesini isteyerek manuel veri girişini ortadan kaldırın. |
![]() |
Einstein Activity CaptureManuel veri girişinden tamamen kurtulun. E-postanızdan ve takviminizden ilgili müşteri ve satış bilgilerini otomatik olarak yakalayın ve senkronize edin. CRM kayıtlarınızı ve metriklerinizi kolaylıkla güncel tutun. |
![]() |
Yapay Zeka Odaklı Anlaşma ÖngörüleriEn kritik anlaşmalara öncelik verin. Varsayımlardan kaçının ve müşteri adayı potansiyeline, fırsat sağlığına ve ilgili satış faaliyetlerine dayalı olarak anlayıp harekete geçerek risklerin önüne geçin. |
![]() |
Veriye Dayalı Öngörü (Predictive Forecasting)Yapay zeka tahminleriyle tahmin doğruluğunu artırın. Tahminlerde yer alan ilgili mantığı, faktörleri ve iş trendlerini öğrenin. Boru hattınızdaki ve satış sürecinizdeki olası boşlukları kolayca değerlendirin. |
![]() |
Herşeyi Bilin, Derinde Yatan Nedenleri ÖğreninMüşterilerin rakipleriniz ve ürünleriniz hakkında tam olarak ne söylediğini bilin. Ekibinizin satış görüşmelerinde neler olup bittiğine dair kuş bakışı bir görünüm elde edin. Satış programlarınızı, rekabetçi oyunlarınızı ve etkinleştirmeyi nasıl yeniden tanımlayacağınızı öğrenmek için anlaşmaları durduran eğilimleri ortaya çıkarın. |
![]() |
Çağrı İçgörüleriSatış görüşmelerinizdeki önemli anları belirleyin ve bunlara göre hareket edin. Müşteri itirazlarını, fiyatlandırmayla ilgili tutumları ve sorulan soruları tüm görüşmeyi dinlemeden anında tespit edin. İş akışında sunulan fırsatlarla ilgili konuşma içgörüleriyle anlaşmaları hızlı bir şekilde ilerletin. |
![]() |
İlişki GrafikleriHiçbir manuel araştırma yapmadan ilişki ağlarını ortaya çıkarın. Her anlaşma için potansiyel müşteri ve müşteri ağınızı anlayın. Önemli karar vericilerle güçlü ilişkiler kurmanıza yardımcı olmak için kişileri ve ilgili bilgileri otomatik olarak doldurun. |
![]() |
İlişki İçgörüleriHarici verilerle desteklenen yeni ilişkiler keşfedin. Web üzerindeki ilgili kaynaklardan alınan kritik bağlamı doğrudan CRM’inize aktarın. Daha fazla bilgi edindikçe mevcut kayıtları otomatik olarak güncelleyin. |
![]() |
Satış Performans YönetimiSatış performansı yönetim yazılımı doğrudan CRM’inize entegre edilmiş bir platformda verimli şekilde satış yapın. Müşteri verilerini satış planlama ve yürütme ile bağlayın. Ekip yapısını tasarlayın, satıcıları hizalayın ve teşvik edin, hedefleri tahsis edin ve temsilcilerin daha az manuel işlemle daha hızlı anlaşma kapatmalarını sağlayın. |
![]() |
Teşvik ve Komisyon Yönetimini OtomatikleştirinTeşvik komisyonu planlarını dakikalar içinde kolayca oluşturun ve gelir artışını optimize edin. En karmaşık komisyon iş akışlarını bile kolaylaştırın ve otomatikleştirin. Manuel süreçleri, zahmetli yönetim işlerini ve insan hatalarını ortadan kaldırarak maksimum verimliliğe ulaşın. |
![]() |
Gerçek Zamanlı Raporlama ve Gösterge PanelleriKolayca sezgisel raporlar ve panolar oluşturup dışa aktarın. Temsilcilere komisyon trendleri, performans verileri ve kişiselleştirilmiş analizlere anında erişim sağlayın. Otomatik raporlama ile her zaman ASC 606 ve IFRS 15 uyumluluğunu koruyun. |
![]() |
Çapraz Fonksiyonel HizalamaKomisyon izleme sayesinde her komisyon hesaplamasına görünürlük sağlayarak ekipler arasında güven oluşturun. Gerçek zamanlı yorumlar ve bildirimlerle hizalamayı ve çapraz fonksiyonel iş birliğini geliştirin. Güçlü ve kesintisiz entegrasyonlarla verileri mevcut teknoloji altyapınızda paylaşın. |
![]() |
Müşteri Merkezli HizalamaCRM Analitiklerini Satış Planlaması içinde plan tasarımına dahil edin. Kayıtlardan kolayca içgörüler toplayın ve verinin tamamından değer elde edin. Her bir ekip hiyerarşisine özel olarak hesapları filtreleyin, değerlendirin ve segmentlere ayırın. Konum, satın alma eğilimi ve geçmiş satın alma geçmişi gibi demografik veriler ve önemli niteliklerle hedeflemeyi geliştirin. |
![]() |
Akıllı Bölge AtamasıAdil kaynak hizalamasıyla bölge tasarımını otomatikleştirin. Segmentasyon uygulayın ve mevcut hesapları kota sahiplerine ve destek ekiplerine atayın. Plan tamamlandığında atamaları Salesforce’a yayınlayın. İşletmeye özel kurallar oluşturarak gelecekteki müşterilerin doğru ekiplere otomatik atanmasını sağlayın ve plan bütünlüğünü koruyun. |
![]() |
Otomatikleştirilmiş Bölge TasarımıBölgeleri, Salesforce içine yerleştirilmiş bir optimizasyon motoru ile otomatik olarak dengeleyin. Senaryo planlama ve test süreçlerinde yüzlerce saat tasarruf edin. Yeni ve mevcut iş kapsamını maksimize eden adil bölgeler oluşturarak seyahat maliyetlerini azaltın, kota hedeflerine daha hızlı ulaşın ve satış ile hizmet ekiplerinin memnuniyetini artırın. |
![]() |
Konum Tabanlı Hesap EtkileşimiCRM verileriyle entegre edilmiş bir harita üzerinde erişim planı oluşturun. Fiziksel adreslerle ilişkili olarak potansiyel müşteri planlarını birleştirin ve bilgilendirin. Harita tabanlı görünümde yüksek değerli hesapları hızlıca seçerek anlaşma ilerlemesini hızlandırın ve çabalarınızı odaklayın. |
![]() |
Saha Servis YönetimiSaha temsilcilerinin verimliliğini, en yakın ve en ilgili müşteri ile potansiyel müşterilere öncelik vererek artırın. Optimize edilmiş çok duraklı rotalar ve entegre saha rehberliği ile hesap ziyaretlerini verimli ve etkili bir şekilde planlayın. Planlanmamış boşlukları yakınlardaki müşteri ve potansiyel müşterilerle doldurmak için programları hareket halindeyken ayarlayın. Site ziyaretleri sırasında mobil cihazlardan CRM’i gerçek zamanlı olarak güncelleyerek sonraki adımları kaydedin. |
Siz de Salesforce Sales Cloud’un harekete geçirici ve hızlandırıcı teknolojilerini deneyimlemek isterseniz daha fazla beklemeyin,
kısayol burada ⬇️
Bilgi Talep Formu
Salesforce Sales Cloud kaynak dokümanları baz alınarak hazırlanmıştır.












































